Dagens dagbok

Äntligen äntligen äntligen har jag fått något riktigt att göra på praktiken. Så nu sitter jag och fixar med grejer till Göteborgs filmfestival som startar den 28 januari. Hur kul som helst. Jag tänker göra mitt absolut bästa och göra det perfekt. Jag sitter bland annat med bilder för dom olika filmerna och jag är så sugen på att se Black Swan med Natalie Portman. Bilderna från filmen är så otroligt vackra och filmen har redan fått fantastiska reccensioner. Ser du den inte på Filmfestivalen så har filmen premiär den 4 mars på biograferna i Sverige. Jag ser redan fram mot den dagen.




I övrigt. Jag fick världen nojja när jag satte mig på bussen i morse. Var övertygad om att jag glömt spisen på. Gassipsen. Dessutom glömde jag min matlåda hemma. Men jag tänkte att nån skulle säkert ringa om det nu var så att lägenheten höll på att brinna ner. Skulle ju ändå bli tvungen att åka hem på lunchen och äta. Men allt stod kvar utan några som helst lågor. Tur.

Nu ska jag fortsätta med mitt jobb. Sen blir det träning ikväll och jag kommer säkert däcka vid tio-tiden, som alla andra kvällar senaste veckan. Härligt.



Sara

Hej syster! Kul att du fått nått riktigt att göra. Hoppas träningen gick bra. Puss

2011-01-19 @ 22:00:23 • Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/
Erika

åh jag måste se den filmen!!

2011-01-21 @ 22:26:41 • Hemsida: http://collecting.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0