Dagens dagbok

I mitt mina tankar hade det redan slagit om till vår ute. Självklart visste jag att det skulle komma mer snö. Men usch vad trist det var att dra upp rullgardinen i morse och mötas av massa vitt på marken. Även om jag motvilligt måste erkänna att det är ganska vackert när snön fortfarande ligger kvar på träden. Men får jag välja vill jag ha vår. Men det får jag ju inte.

Annars så ångrar jag lite att jag provade på spinning igår, för första gången på typ fem år. Känns som har jag blåmärken på rumpan idag. Det är inte skönt. Tur att designerstolen jag sitter på inte bara är snygg, utan ganska mjuk också. Men det var nog första och sista spinningpasset i år för min del. Nästa vecka drar ju mina perfekta träningsveckor igång. Dom innehåller ingen spinning dom inte. Hoppas att benen pallar ett BodyPump ikväll iallafall.

Det är lugnt på praktiken idag. Idag igen. Är ganska tröttsamt, men vad ska man göra om det helt enkelt är så lugnt för alla att det inte finns några jobb över till mig. (Men är det någon som har kvar gårdagens tidning (Metro, GP, DN, Sydsvenskan...), kolla på nöjessidorna efter en ljuslila annons för matsedeln på IKEA, den har jag gjort iallafall.) Istället knopar jag lite på arbetet som ska skrivas under tiden och letar inspiration till ett snyggt cv. Inte lång tid kvar innan det ska skickas ut till önskade arbetsplatser. Galet.

Snart lunch. Gött.


josefin - följ mitt nya liv 2011

Hoppas att du får en trevlig dag<3

Kika gärna in hos mig och lämna en liten hälsning <3

Kram

2011-01-12 @ 13:08:27 • Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Emma

Jag önskar att jag hade nåt mer kortsiktigt mål, typ träna inför nåt lopp eller nåt.. men tyvärr! ;) Kanske ska boka in mig på Stockholm Maraton eller nåt! :P



Kör gärna en variant av min lista! ;)

2011-01-12 @ 13:10:37 • Hemsida: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0