Military Training #12

Igår var det dags för nytt konditionstest. Men eftersom jag gjorde det förra veckan så kunde man skippa och köra intervaller i stället. Så det gjorde jag. Mitt psyke var inte redo för att faila igen. Så nu kör jag i sex veckor och gör ett nytt försök nästa gång. Måste måste måste springa snabbare då. Det skumma med detta är att jag verkligen föredrar skitjobbiga intervaller istället för vanlig löpning. Och det var skitjobbigt. Men jag var nöjd. Sen körde vi lite lättare styrka innan vi joggade tillbaka. Det skulle iallafall vara lättare styrka, men att avsluta ett pass tio timmar tidigare gör kroppen lite mörbultad och det var skitjobbigt helt enkelt.
 
 
 
 
 
 

Matilda Johansson

Svar: Tack! :D
Åhh vill ochså prova military träning verkar sååå kul!!!

2012-10-04 @ 21:05:17 • Hemsida: http://enmatilda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0