Gårdagens träning

Egentligen ingen träning, jag hade vilodag igår. Men det får ändå räknas som någon typ av träning. Älskar att Göta lagt in ett rent mobilitets-pass en gång i veckan. Det är dock lite tidigt, men idag lyckades jag komma iväg. Vi var bara fyra pers och det var ett riktigt bra pass. Fokus på baksida lår och rumpa. Inte varje dag man spenderar drygt 45 minuter till att mjuka upp dessa muskler. Vi körde mycket stretch med gummiband som motstånd och avslutade med att rulla med en liten boll på ömma punkter. Smått tortyr stundtals, men oj så nyttigt. Perfekt sysselsättning på en vilodag.
 
 

anna

det där lät ju superskönt att göra på en vilodag! jag är så jäkla taggad på träning men självklart ligger jag utsagen med feber och en ömmande kropp, blir så ledsen :(

Svar: Men sjuk igen? Kära nån. Du får öka mängden vitaminer du proppar i dig eller nåt. Såhär kan vi ju inte ha det. Krya på dig!
Sofia

2013-11-27 @ 17:30:49 • Hemsida: http://addspirit.blogg.se/
Mari

Oh, det där lät välbehövligt. Jag borde tortera kroppen lika, hm... får nog lägga in något liknande snart =)

2013-11-27 @ 20:39:16 • Hemsida: http://www.doitforyourself.shapemeup.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0