Min träningsvecka (44 2013)

Sista veckan innan Barca och det där med att träna varannan dag funkade nästan, prioriterade dock en vilodag innan resan. Men grejen känns faktiskt bra. Kroppen hinner vila upp sig och man är riktigt sugen på att köra med en dag med total vila i mellan. Jag tror det var en bra och lagom uppladdning med fyra pass innan monsterveckan i Barcelona. Vi vet dock fortfarande inte riktigt hur träningsupplägget kommer se ut, men jag räknar med att det blir minst ett pass om dagen. Kommer bli grymt!
 
Måndag: Crossfit
Tisdag: Vila
Onsdag: Crossfit
Tordag: Vila
Fredag: Crossfit
Lördag: Crossfit
Söndag: Vila
 
 

Rebecca

1. Fan vad solt jag blir att du lyckats hålla det till träning varannan dag.
2. Grymt bra träningsvecka.
3. Så sinnessjukt bra blid - helt rätt.
4. Ha världen bästa vecka kära du!

Svar: Du är snäll! :)
Sofia

2013-11-04 @ 11:19:28 • Hemsida: http://rebeccacecilia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0