Min träningsvecka (33 2014)

Sista veckan på semestern blev visst en semester från bloggen as well. Med en ganska enkel anledning. Jag har inte haft något att skriva om. Jag har inte tränat på två veckor (!), jag har inte lagat mat och inte gjort så mycket annat heller. Men framförallt har träningens frånvaro gjort att jag tappat allt sug på typ allt. haha. Jag känner mig helt lost och har en känsla av att jag tappat allt och måste börja om från noll.
 
Förra veckan valde jag själv att skippa träningen eftersom jag hade ont i kroppen. Denna veckan var det inte lika självvalt. Som ett sista alternativ för att slippa operation av min benhinna var jag i veckan hos en osteopat. Han lyckades släppa spänningar i benet – genom att trycka på punkter i rygg och nacke. Han tror att han kan fixa till det som skapat inflammationen, men så länge jag inte blir av med själva inflammationen så spelar det inte så stor roll. Så för att låta behandlingen work its magic så har jag vilat hela veckan och dessutom ätit en ny kur av värktabletter. Hur det känns såhär sista dagen av Iprén-kuren? Forfarande ingen skillnad. Kanske att jag inbillar mig att lite av svullnaden gått ner, för värken i benet har nämligen tagit ny fart och jag hade till och med svårt att sova igår.
 
Den här deppiga känslan jag känner just nu, kan förhoppningsvis dämpas lite av att jag iallafall får börja träna i morgon. Om jag bara kommer ihåg vägen till gymmet såhär två vekor senare …
 
 

caroline ♡

Sv: Ja men visst är det så! Skönt ibland! :)

2014-08-17 @ 13:45:13 • Hemsida: http://carolineanette.blogg.se/
Pauline

du är så himla duktig!

Svar: Haha vet inte vad som var så duktigt med denna vecka. Men tack. ;)
Sofia

2014-08-17 @ 18:46:57 • Hemsida: http://lillafrokenhurtig.se
Emma

Usch vad tråkigt att läsa. Jag vet hur det är att inte kunna göra det man vill, pga en skada som ställer till det. Sedan har jag aldrig känt samma värk som du, men jag vet ändå vad det handlar om. Det där psykiska som tynger ner en. Skönt att du kunde komma iväg igår och att känslan var så bra iallafall :)
Stor kram till dig!

2014-08-19 @ 10:28:55 • Hemsida: http://semmla.shapemeup.se
Pauline

nej men oj det blev ju lite fel, tryckte nog på en annan kommentar än det jag läst, så tokigt.

2014-08-21 @ 09:15:23 • Hemsida: http://lillafrokenhurtig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0