Min träningsvecka (1 2014)

Årets första vecka har i princip varit som vanligt. Dock med lite extra ledighet som jag använt till att vila upp mig ordentligt. Det blev tillbaka till varannan dag principen på gymmet och passen har gått från högt till lågt. Men jag är ändå nöjd med det som blev och har dessutom klämt in en hel del promenader i mellan.
 
Måndag: Vila
Tisdag: Crossfit
Onsdag: Vila
Torsdag: Crossfit
Fredag: Vila
Lördag: Crossfit
Söndag: Vila
 
 

Samantha

Hej, gud vilken fin blogg. Jag har själv precis börjat blogga igen på min, skulle vara jättekul om du hade lust att kolla in den! Kram :)

2014-01-06 @ 02:09:18 • Hemsida: http://saamanthamarsh.blogg.se
Anna

Härlig vecka!
Kan du berätta mer om de där loppet, är det jättetufft? kram

Svar: Jag har ju inte sprungit själv, men jag har hört att det är ganska tufft. Men så roligt att det är värt det. Dom flesta springer dessutom i lag eller tillsammans med någon så man får pepp på vägen. :)
Sofia

2014-01-06 @ 09:34:18 • Hemsida: http://overenskommelsen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0