Min träningsvecka (28 2014)

Bästa vecka på länge när det kommer till antalet pass. Men jag känner ganska tydligt hur kroppen börjar tappa formen den fick från min semester och hell week och all träning som den innebar. Det är en ganska trist känsla att ALLT är jobbigt. Och smärtan i benet hjälper liksom inte. Men jag vet att det vänder. Jag vet det. Så det är verkligen bara att hålla i och se framåt. Långt framåt.
 
Måndag: Crossfit
Tisdag: Crossfit
Onsdag: Teknik- och svaghetsträning
Torsdag: Vila
Fredag: Crossfit
Lördag: Crossfit + svaghetsträning
Söndag: Styrka
 
 

Mari

Otroligt bra vecka ju =) heja heja...
har du gått på semester ännu?

2014-07-14 @ 19:10:27 • Hemsida: http://www.doitforyourself.shapemeup.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0