TomToms burritos

Jag har hittat mitt nya lunch-favorit-ställe. TomToms burruitos på Prinsgatan i Linné. Tio minuters promenad från kontoret, men helt klart värt det. Dom har massa burritos och quesadillas som innehåller, låt mig säga en hel del, ost. Men dom har också alternativ utan både ost och bröd. Min favorit? Paleoboxen med sötpotatis, kyckling, guacamole och tomatsalsa. Ni vet den riktiga varianten av det här. 89 kronor kanske är på gränsen till för mycket att betala. Men det är iallafall mycket mat och man kan äta med gott samvete. Framförallt är det supergott.
 
 

linnea

härligt med en ny favorit :)

2014-06-26 @ 22:33:15 • Hemsida: http://linneakin.blogg.se
anna

men åh vad det där såg gott ut! Har saknat ett bra burritoställe i gbg så det där måste jag testa!

Svar: Ja. Har du provat Wrapped Burritos? Finns på Västra Hamngatan vid Domkyrkan och på Södra vägen nära Korsvägen, riktigt bra burritos. Kan inte säga nåt om burritosana på TomToms, eftersom jag inte ätit dom där. ;)
Sofia

2014-06-27 @ 07:11:55 • Hemsida: http://addspirit.blogg.se/
Emma

Ser himla fint ut. Och emellanåt kan det vara värt att betala lite extra för att få just lite extra :)

Tråkigt med ditt ben alltså. :/ Förstår att det känns tungt. Jag har ju mina egna problem att dras med, och jag vet hur frustrerande det är att alltid behöva kompromissa och byta ut. Samtidigt är det ju som du säger, du kan ju träna. Du behöver ju inte sitta helt still. Man får helt enkelt försöka göra det bästa av situationen. Men det är också okej att det tar emot och känns åt helvete emellanåt. För det är det ju. Strykekramar till dig!

Och tack för peppen inför min tävling idag :D

Trevlig helg!

2014-06-27 @ 12:08:39 • Hemsida: http://semmla.shapemeup.se
Liana

Toppen ju! Man mår ju så mycket bättre utav att äta nyttigare mat! T.ex när jag ätit räksallad,ooohh myyy goood! Haha jag känner bara hur otroligt-nyttig-mätt jag är haha! :D
sv: Ja men verkligen! :)

2014-06-27 @ 14:25:58 • Hemsida: http://lianass.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0