Monday

Måndag. Ny vecka. Jag hade sett fram emot att lägga in en högre växel. Men när jag vaknade upp med nån typ av smärta i foten som jag gissar har med operationen att göra gjorde det gjorde mig lite panikslagen, ringde läkaren och fick en tid idag. Men det hindrar så klart inte mig från att träna, även om så med lite mindre entusiasm än innan.
 
Gårdagens pass:
  • 10 minuter bike
  • Rölighet för överkropp
  • Pressar – 3×5 reps – 30 kilo
  • Pull ups programmering:
    • 3×10 reps aktivt/passivt häng
    • 5 minuter every minute on the minute – 1 strikt pull up
  • Dips programmering:
    • 4×8 reps dips med lätt böjda ben
    • 4×15 sekunder statisk hold i toppläget i ring dips
Jag var inte alls fokuserad och insåg att jag missade en övning till både pull upsen och dipsen. Sjukt onödigt. Men jag var med bara där för att få gjort något idag. Peppade mina vänner till nya PBn i back squts, men det gjorde mig typ bara deppig. Hoppas på att det inte är några konsigheter med benet, trots att det gör ont nu. Då ska jag försöka peppa upp mig själv lite igen och ta nya tag.
 
 

mari

Aj aj! Hoppas inte det är något fel.. och att smärtan snart går över.

2014-11-04 @ 19:03:24 • Hemsida: http://www.doitforyourself.shapemeup.se
Linnea Kinis

bra att du fick en tid fort!

2014-11-04 @ 20:59:48 • Hemsida: http://linneakinis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0