Onsdagsintervallernas återkomst

Det är dags att styra upp det här med kondition igen. Tjuvstartade denna vecka, som kommer bli lite av en mellanvecka, men första intervallerna på länge. Ett återinförande av onsdagsintervallerna. Det var fantastiskt jobbigt. Usch. Det kändes verkligen att jag inte andats på typ sex veckor. Dog lite.
 
Dagens pass:
  • 5 minuter bike
  • Rörlighet för överkropp
  • Bänk – 3×5, 41 kilo
  • Barbell Row – 3×5, 32 kilo
  • Bike-intervaller 10×20 sekunder, 40 sekunder vila
  • Push up-programmering:
    • 5×10 armhävningar på knä
  • Teknikträning: Kippade pull ups
  • Rehab:
    • Tåhävningar med inåtvrid 3×15
    • Stretch korta och långa vadmuskeln
Det var riktigt gött att svettas. Men satan vad jobbigt det var. Och då körde jag bara tre minuter och tjugo sekunder. Haha. Men med order från sjukgymnasten är det dock dags att jobba upp konditionen nu. För snart snart snart kommer jag få börja hoppa och springa. Oj vad jag längtar.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0