I forgot legday

Trots att jag är så himla inställd på att det kommer ta lång tid innan jag kör ben igen, så är det redan riktigt trist att bara köra överkropp. Med fokus på två övningar varje pass. Det känns som jag glömmer hälften. Jag blir inte trött. På onsdag planerar jag lite intervaller, måste ta ut mig på riktigt och känna att jag lever. Dagens pass blev iallafall mitt Power B-pass med bänk och rodd. Sakta men säkert kommer jag gå framåt här iallafall. Coolt den dagen jag skulle lyckas ta kroppsvikt i bänk.
 
Dagens pass:
  • Bike 5 minuter
  • Rörlighet för överkropp
  • Bänk press – 3×5 – 37 kilo
  • Barbell row – 3×5 – 27 kilo
  • Mage – 3 varv med:
    • 10 strikta knees to elbows
    • 20 russian twists – 6 kilo
  • Rehab:
    • Gående höga knän, explosivt upp på tå
    • Step up med fråntryck på lådan med vänster ben, 3×10 reps
    • Vricka på foten med gummiband som motstånd
    • Stretch, korta och långa vadmuskeln
Det är verkligen skönt att göra något, men jag känner mig inte riktigt sådär tillfredsställd när jag lämnar gymmet. Jag vill göra mer! Ta ut mig. Bli trött. Svettas. Hata det jag gör samtidigt som jag älskar det. Ni vet »den där« känslan.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0