Vad är väl en dag i boxen …

… skitjobbig, irriterande och alldeles alldeles underbar. Idag gick jag till Göta endas med syfte för att suga ut så mycket som möjligt av stämningen. Jag är fortfarande irriterad i halsen och hostar lite, så jag vågade inte träna. Men jag ville ändå gå dit. Hänga lite. Njuta. Och vara omringad av alla dessa fantastiska människor.
 
Det rycker i kroppen efter att få ta ut mig så där ordentligt efter att inte ha tränat på en vecka, framförallt när jag egentligen inte känner mig sjukt. Att dessutom inte veta när jag kommer kunna köra ett stenhårt pass igen gör mig nästan lite stressad. Jag blir mer och mer övertygad om att det jobbiga med den här resan kommer bli det psykiska. Att acceptera hela grejen med att bli värre för att bli bättre. Det är svårt.
 
Three days to go.
 
 

Linnea Kinis

så jobbigt att vara förkyld!

2014-09-29 @ 22:12:49 • Hemsida: http://linneakinis.blogg.se/
Emma

Jag förstår frustrationen. Men samtidigt, det är ju något planerat, som antagligen kommer att göra det så mycket bättre för dig sen. Kanske bättre än en skada som kommer hux flux, som tvingar bort en på obestämd tid? Ingen aning egentligen. Oavsett vet jag hur hemskt det är att tvingas bort från något som betyder så mycket för en. Men, efter regn kommer solsken :)
Stor kram till dig!

Och du, de där vårrullarna alltså! Jag måste också testa. Och för min del är det en fröjd för öga, även om de var svåra att få till :) Inspiration på hög nivå!

Svar: Tack snälla! Blir alltid så glad av din pepp. :)
Sofia

2014-09-30 @ 21:52:47 • Hemsida: http://semmla.shapemeup.se
Karin FitnessochHälsa

Måste vara härligt att ha hittat ett sådant gäng att hänge med som ger den positiva energin. Förstår din frustration, men du kommer tillbaka igen. Håll ut!

2014-10-02 @ 15:20:22 • Hemsida: http://www.fitnessochhalsa.se/
fashion

Sant!

2014-10-05 @ 12:50:15 • Hemsida: http://nattstad.se/fashioninspiration

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0