Thrusters love! (#212)

Kändes som det var en evighet sen jag körde pass. Var typ det också, nästan en och en halv vecka sen. Men det har varit bra för min axel. Detta kanske inte var det bästa passet att börja med med tanke på det, men det gick. Med snälla vikter.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Rörlighet för squat
  • Gymnastik – Progression för pistol squats
  • Styrka – Dips
  • Metcon – Team, 2 minuter AMRAP × 6, varannat varv:
    • 200 meter rodd
    • AMRAP thrusters
Man körde alltså två minuter i taget, rodde 200 meter och körde thrusters resten av tiden till minut två, sen bytte man och fick alltså vila två minuter i mellan varje varv. Jag körde med super Jonna och ade väldigt kul. Har iofs bara en stång på 15 kilo, men det räckte och jag fick inte ont i axeln, det var ändå det viktigaste. Totalt fick vi ihop 143 thrusters. Yeah!
 
 

sara

Bra citat! :)

2015-05-03 @ 01:37:57 • Hemsida: http://nouw.com/saarah

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0