Min träningsvecka (7 2015)

Åter igen en mycket bra vecka. Jag har dock känt mig lite sliten i kroppen och i onsdags var det tufft. Men efter torsdagens massage och vila så kändes det bättre igen. Dessutom var fredagens pass ganka lugnt plus massa vila i helgen. Men nu är jag taggad för en ny vecka. PB-vecka. Sen blir det en lugnare vecka efter det innan Crossfit Open 2015 drag igång. Då jäklar.
 
Måndag: Crossfit – Snatch + Teampass
Tisdag: Crossfit – Back squat, back squat, back squat
Onsdag: Crossfit – Pull ups + »300« chipper
Torsdag: Aktiv vila – 30 minuter bike
Fredag: Crossfit – Over head squat + Open 14.2
Lördag: 20 minuter promenad + 1,1 kilometer lätt löpning
Söndag: Aktiv vila – 70 minuters promenad
 

mari

Jösses vilken vecka, heja heja :)

2015-02-16 @ 08:39:23 • Hemsida: http://www.doitforyourself.shapemeup.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0