Crossfit Open 15.3 (#202)

Det har tagit nästan en och en halv vecka för kroppen att komma i peace med det här skräpet som flyger i luften. Och idag var sista chansen att köra Open 15.3 eftersom resultatet behöver vara registrerat innan klockan två i natt. Skulle nog kunna påstå denna work outen är det sämsta som skulle kunna hända mig. Att sen dessutom köra den efter så pass lång vila där mitt största problem ändå har varit att jag inte kunnat andas. Senaste dagarna har det dock känts bättre och jag hade lite hopp trots allt. Men asså nej!
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Linjedrilla, med ball cleans, wall slides och scap push ups
  • Metcon – Open 15.3, AMRAP 14 minuter:
    • 50 wall balls (4 kilo)
    • 200 singel hopprep
Någonstans efter första varvet började mina andningsvårigheter på riktigt. Fick inte ner luften i lugnorna och hyperventilerarade typ. Men jag fortsatte tills tiden tog slut, så som man gör, sen tog det nog ytterligare fem minuter och huvudet ut genom fönstret för att komma tillbaka till normal andning. Sjukt obehagligt. Och förmodligen ytterligare en hälsning från våren. Och då hatar jag wall balls redan från början. Reultatet av work outen? 536 reps. Haha. Typ ett skämt, men dock ett resultat.
 
 

E m e l i e

Låter riktigt spännande :)

2015-03-16 @ 23:37:07 • Hemsida: http://nouw.com/bymelli
caroline

Vad du kör! Så grym :D

2015-03-17 @ 14:20:01 • Hemsida: http://celandine.blogg.se
sara

Hoppas att du har en bra fredag! :D

2015-03-20 @ 12:27:01 • Hemsida: http://nouw.com/saarah

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0