Min träningsvecka (13 2015)

En vecka, väldigt lik förra veckan. Forfarande mycket jobb. Tidigt på plats, sent hemma. Jag är helt slut. Kom som tur var ifrån i tid för att köra 15.4 på RX och sen passade jag på att gå så jag hann med ett pass så pass tidigt som 17. Men sen var det kört. Men nu är både Open över och jobbet kommer lugna ner sig efter påsk. Då blir det full fokus igen.
 
Måndag: Crossfit – Open 15.4 RX
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Crossfit – HSPU, Front squat och en fail-WOD
Fredag: Vila
Lördag: Crossfit – Open 15.5
Söndag: Vila
 
 

Karin FitnessochHälsa

Vissa veckor är lite jobbigare än andra. Hoppas att du får det lite lugnare snart!

2015-04-01 @ 20:54:19 • Hemsida: http://www.fitnessochhalsa.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0