Quadruple (#200)

Pass tvåhundra. Hoppsan. Tror Headcoach tänkte att det skulle bli en lätt WOD denna dag. Men jag håller inte riktigt med. Det mesta var tungt. Och metconen var ruskigt lik något vi gjorde för inte så länge sen. Men det var en go genomkörare. Taggad till tusen för va Open bjuden på denna helgen.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Någon typ av följa John yoga
  • Gymnastik – Toes to bar progressioner
  • Styrka – Power clean, stege, 3 reps on the minute for 10 minutes (upp till 50 kilo)
  • Metcon – 4 varv for time:
    • 6 power snatch (25 kilo)
    • 12 toes to bar/knees over hips
    • 18 wall balls (4 kilo)
    • 1 minut vila
  • Återhämtning – 15 minuter bike
Det gick inte alls bra med dom där toes to bar-övningarna. Insåg att det tar emot sjukt mycket i framsida lår. Måste tag i den där jäkla stretchen som min sjukgymnast gav mig i uppdrag för länge sen nu. Och power cleansen var tunga, sista trean var inte snygg. Metconen sen gick faktiskt ganska bra. Jag fick upp ett bra tempo. Sänkte dock vikten på både snatchar och wall balls för att uppnå just det, ett bra tempo. 10 minuter och 6 sekunder blev tiden.
 

sara

Hoppas att du har en bra dag! :)

2015-03-08 @ 14:13:55 • Hemsida: http://nouw.com/saarah

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0