One step back

Det har varit några hektiska veckor för mig. Dom är inte riktigt över än. Helt ärligt kommer det fortsätta såhär till mitten av juni typ. Full upp med både jobb och planer av det roliga slaget. Mitt i allt detta så har jag pausat träningen. Kanske nu när jag behöver det mest. Men min axel vill helt enkelt inte bli bra, så jag tog beslutet att vila helt och håller från träning. Även sånt som egentligen inte påverkar axeln, påverkar tydligen indirekt så den får inte vila så som den verkar behöva. Osteopat-Jonas höll med och slängde dessutom in en Ipren-kur. Så nu ska jag väl för tusan bli av med det här. Sex veckor senare going on vecka sju. Dessutom beslutade jag mig för att tacka nej till tävlingen som hålls på Göta 6 juni. Så jäkla tråkigt och jag hoppades in i det sista. Men eftersom jag har en annan tävling bokad i augusti, som känns viktigare, så fokuserar jag på att bli helt hundra. Vill inte riskera nåt liksom.
 
Fick iallafall en ändrad diagnos efter min behandling hos Osteopat-Jonas. Även om led-kapseln och lite annat smått och gått runt axeln är inflammerat så ligger den stora inflammationen i leden som går under nyckelbenet från axeln till bröstbenet typ. Därav att saker som armhävningar och framåtrotationer varit mest smärtsamt. Så för att låta bli att tänka på saknaden av Göta har jag packat dessa fyra lediga dagar extra tungt. Mycket mat kommer det bli. Och skratt. Många skratt. ♥
 
/ Vackra fantasiska Göteborg på sitt bästa humör /
 

Karin - FitnessochHälsa

Verkar som att du ser förnuftigt på det även om jag förstår att det är jobbigt. Men du kommer komma tillbaka. Starkare än någonsin!!!

Svar: Tack för peppen. Vi hoppas det blir så. :)
Sofia

2015-05-16 @ 22:37:55 • Hemsida: http://fitnessochhalsa.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0