Min träningsvecka (28 2012)

Sista passen med Fredrika som min PT och semester. Det har varit en annorluna vecka. Det har känts som att jag inte har tränat så mycket. Men jag har tränat helt lagom. Kroppen har kört hårt senaste veckorna, så en vecka med lite lugnare pass var nyttigt. Och jag är nöjd och laddad för en vecka med total semester. Har inte ens packat ner träningsskorna. Nej jag ska ha semester och vila upp mig inför nya utmaningar när jag kommer hem igen.
 
Måndag: PT-pass
Tisdag: PT-pass
Onsdag: Tabata-intervaller
Torsdag: Vila
Fredag: Power walk 1h 25 minuter (9 km) + Tabata-intervaller
Lördag: Vila
Söndag: Power Walk innan frukost 42 minuter (4,5 km)
 
 
// Note to self //
 
 
 
 

Michaila - I can do anything in the right shoes

Skulle också vilja testa PT faktiskt :P

Sv. Haha ja jag kan tänka mig att det ser ganska kul ut ;D

2012-07-16 @ 11:27:59 • Hemsida: http://michaila.blogg.se
Sara

Härligt :)

2012-07-16 @ 14:20:04 • Hemsida: http://aamaziing.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0