På golfbanan

Mamma skulle åka till golfbanan för att träna golf i lördags, och i brist på annat att göra bestämde jag mig för att följa med. Jag spelade golf när jag var liten, men tyckte det var för tråkigt att träna vilket gjorde att jag aldrig blev bättre och tröttnade. Resten av min familj spelar fortfarande och tjatar då och då att jag ska börja igen. Hade spelet gått ut på att man ska stå och slå bollar på en driving range hade jag kunnat tänka mig det. Men nu innebär det ju också en hel del andra slag som kräver väldigt mycket koncentration. Något jag märkte att jag saknade när jag och mamma gick ett varv på korthålsbanan. Men för att inte ha spelat på sju år så är jag ganska nöjd med att bara vara ett slag efter mamma. Men någon come back blir det nog inte trots allt. Det var dock kul att prova igen och magmusklerna tackar och bockar för gårdagens träning idag.
 
Efter golfen åkte vi till Sisjön för att handla mat och passade på att äta en sallad från Mannerströms Saluhall. Så. Jäkla. Gott. Nu ligger detta väldigt off och en bra bit från stan, men har ni vägarna förbi tycker jag ni ska svänga in och handla något gott att äta. Jag har svårt att tro att ni blir besvikna.
 
 
 
»Där var den« – Alltså träffen som klingar så gött och bollen som flyger så långt.
 

fight4fit

Nä, de där med golf har jag aldrig riktigt försåt mig på :) Men salladen där emot, ser ju kalasgod ut!

2013-09-22 @ 15:01:15 • Hemsida: http://www.fight4fit.se
Crazylicious

Åhh, kul med lite nygammalt! :D Hihi, måste fan testa att golfa någon dag!

2013-09-24 @ 09:05:51 • Hemsida: http://crazylicious.shapemeup.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0