Hundra delat i fem (#4)

Fråga 1 – 20 här. Fråga 21 – 40 här. Fråga 41–60 här.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Jag och mitt ex campade i Skåne en sommar, vad kan det ha varit tre fyra dagar?

62. Vem var det senast som gjorde något extra speciellt för dig?
Jag minns faktiskt inte. Det händer inte så ofta att någon gör sånt för mig. Tragiskt nog.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotifylistan Afternoon Acoustic:


64. Har du varit med i tidningen?
Mitt namn står med i GP:s Två Dagar varje vecka eftersom jag gör två av sidorna. Men annars har jag nog bara varit med i lokaltidningen när jag åkte konståkning och spelade fotboll.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Ostron? Är iofs inte konstigt så sett, bara lite skumt.

66. Vem såg dig naken senast?
Någon i omklädningsrummet på gymmet?

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Vit och rosa.

68. Hur imponerar man på dig?
Man är ambitiös och brinner för det man gör. Jag gillar också folk som lägger små saker på minnet trots att man bara nämnt det i förbifarten.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma.

70. Har du någon piercing? 
Hål i öronen.

71. Din största vinst?
Haha. Den som känner mig vet att jag verkligen aldrig vinner någonting. Otur i spel, otur i kärlek. Tänker att det vänder när jag träffar rätt med kärleken.

72. Civiltillstånd?
Singel.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? 
Mejlen, bloggen, facebook och Wodify.

74. Är du fåfäng?
Nja. Jag har inga problem att gå osminkad på min dåliga dag till gymmet, men skulle aldrig gå så till jobbet. Så det beror på situationen.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Nä. 

76. Hur gammal är din pappa?
Han har precis fyllt 59.

77. Vilket är ditt drömjobb?
Jag har mitt drömjobb redan. Men skulle jag inte jobba med det jag gör idag skulle jag vilja jobba med träning på något sätt. Suprise.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Resa mer. Hela tiden. Ofta. Överallt.

79. Vad har du haft för husdjur?
Aldrig haft något husdjur. Om man inte räknar med silverfiskarna som bodde i mitt badrum när jag flyttade in i lägenheten. Men dom var ju mest otrevliga. Skönt att dom flyttat ut.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
– Jag tycker inte om mjölk. Har aldrig gjort. Fattar inte grejen.
– Jag var färdigutbildad när jag var 23, fick jobb samma år och är fortfarande yngst på företaget såhär tre år senare.
– Jag skriver matdagbok. Använder en funktion i programmet Wodify som vi har på gymmet, där jag och min kompis Sara granska och kommenterar varandras mat varje dag. 

Fråga 81–100 to be continued …

Emma Grann Fotografi

Kul med lista! :)

2014-12-09 @ 17:56:10 • Hemsida: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Pauline

har aldrig ätit ostron, är det gott?

Svar: Gott och gott. Haha. Inte äckligt, men kanske inte något jag spontant väljer att äta. ;)
Sofia

2014-12-09 @ 20:02:19 • Hemsida: http://lillafrokenhurtig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0