Crossfit Göta #83

Känns som det var evigheter sen jag tränade. Hoppade över ett bokad pass i onsdag till förmån för soffan och en varm kudde på magen. Så kan det vara ibland, även om det inte känns bra. Men jag var iallafall taggad till tusen för dagens pass. Lätt den bästa after worken som finns.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning: Rörlighet för axlar och handleder
  • Teknik: Progression för hand stand push ups
  • WOD: 21-15-9 reps for time
    • Push press 25 kilo
    • Pull ups
    • Front squats 25 kilo

    Cash out: 50 vandrande planka från armbågar till raka armar

Jag vet inte riktigt vad det var som tog tid idag. Tyckte inte att jag vilade så mycket i mellan, framförallt push pressarna gick bra, delade upp första varven på två och sista unbroken. Men jag var sist klar på näst intill 15 minuter. Sjuk missnöjd med det, men ändå ganska nöjd med känslan i kroppen. Vet ju att det kommer ta några veckor innan jag är helt tillbaka efter förkylningen. Bara att keep going.
 
På bilden illustrerar vi en låt och en sport, guess what?
 
 

Lina Johansson

Härligt med träning! :)

2014-02-28 @ 21:25:51 • Hemsida: http://linajohansson.webblogg.se/
MALIN

kika gärna in min tävling där du kan vinna en goodiebag från sminkmärket elf :)

2014-02-28 @ 23:43:14 • Hemsida: http://malinkirstine.vionno.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0