Hell week – #6

Den där sovmorgonen som var tänkt igår, blev idag istället. Även om jag vaknade klockan åtta gick jag inte upp ur sängen fören nio. Lyxigt värre. Steg in på Göta strax efter tio, ganska opepp på det som väntade, 45 minuter cardio. Inte allt för spännande. Men det är bara att göra and so I did.
 
Hell week pass #6:
  • Uppvärmning: Lätt rodd och foam roller
  • Intervaller, lite snabbare för varje varv, ingen vila:
    • 5 minuter rodd
    • 5 minuter assault bike
    • 5 minuter stakmaskin
    • 4 minuter rodd
    • 4 minuter assault bike
    • 4 minuter stakmaskin
    • 3 minuter rodd
    • 3 minuter assault bike
    • 3 minuter stakmaskin
    • 2 minuter rodd
    • 2 minuter assualt bike
    • 2 minuter stakmaskin
    • 1 minut rodd
    • 1 minut assault bike
    • 1 minut stakmaskin
Vet inte riktigt vad man ska säga. Jag var trött sen. Jättetrött. Vet inte när jag körde 45 minuter cardio sist. Nyttigt som tusan, men ganska tråkigt. Kul pass ikväll dock, bara att ladda om.
 
 

Katarina

Men det är underbart!
Texten är så liten så jag läste stekmaskin först. Det känns så ibland iaf. Fy tusan! Men skönt efter. Du är grym!

2014-06-12 @ 16:14:58 • Hemsida: http://brakat.blogg.se/
Mari

Tufft pass. Kul =)

2014-06-12 @ 20:16:27 • Hemsida: http://www.doitforyourself.shapemeup.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0