Dagens

Onsdag igen och det var dags att köra strykepasset som Headcoach programmerat till mig. Det var smått kaos i boxen idag, men jag fick iallafall det utrymmet jag behövde. Men satan vad jobbigt det här programmet är, även om det inte är meningen att jag ska få flås så svettas jag som en gris. Men jag brukar ju tycka att det är ganska tråkigt när det är så jobbigt. haha.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning: Rodd och stretch
  • Work out #1, 3 varv med:
    • 10 front squats 40 kilo
    • 12 bänk press 35 kilo
    • 15 ring rodd
      – 1 minut vila i mellan
  • Work out #2, 3 varv med:
    • 10 marklyft 55 kilo
    • 12 push press 25 kilo
    • 15 jumping pull ups
      – 1 minut vila i mellan
Efter allt detta är det ju tänkt att jag ska köra en tabata med mage, men det glömde jag av. Ops. Annars så ökade jag vikterna på både bänkpress och marklyft från förra veckan. Bänkpressen var mycket mycket tyngre, kanske också för att jag kört det två gånger senaste veckan. Men marklyften kändes faktiskt väldigt bra idag, kanske kan öka ytterligare till nästa vecka. Det enda jobbiga med marklyften var det där öppna såret jag har mitt på handen. Men det är bara att bita ihop. Tungt pass, typ det som är meningen skulle jag tro. Pjuv.
 
 

amanda

bra bild!

2014-05-08 @ 09:19:28 • Hemsida: http://liindstrand.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0