En trött work out

Fredag och jag såg som vanligt fram emot mitt pass. Jag var dock fylld med träningsvärk från torsdagens pass. Hade ont. Överallt. Kroppen var trött. Dessutom kom jag tidigt till gymmet, så jag hann göra min rehab och börja med Powern innan passet egentligen ens börjat. Det var dock lite skönt, gjorde att jag kom hem ganska tidigt.
 
Dagens pass:
  • 5 minuter bike
  • Rörlighet
  • Rehab:
    • Pistol squats i TRX – 2×15 reps på varje ben
    • Draken – 2×10 reps på varje ben, 5 kilo
  • Pressar – 3×5, 27 kilo
  • Pull ups-programmering:
    • 5 minuter AMRAP strika pull ups
    • 3×1 reps excentriska pull ups, 10 sekunder ner
  • Dips-programmering:
    • 5×5 reps smala armhävningar, på tå med en ab-mat
    • 3×12 reps liggande triceps extensions, 5+5 kilo
Tung tung kropp på pull upsen. Känns som jag står och stampar, otroligt frustrerande. Eller jag vet ju att jag blivit starkare eftersom jag kan göra kippade pull ups på pass nu. Men dom strikta är fortfarande galet tunga. Känns mig färdig med detta egentligen, ska avveckla styrkan, men kommer nog fortsätta med gymnastiken tillsammans med rehaben ett tag till.
 
 

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

2014-11-30 @ 00:11:51 • Hemsida: http://martinaolsson.myshowroom.se
linnea

oh, jobbigt med trött kropp!

2014-11-30 @ 11:39:32 • Hemsida: http://linneakin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0