Friday AW

Att träna på fredagar är en bra dag. Att gå till gymmet för en after work istället för till puben. Idag var det dock motigt. Eller egentligen inte. Men väl där fick jag för första gången på länge, känslan att jag ville ge upp. Sluta. Inte göra något mer. Lägga mig på soffan och inte röra mig ur fläcken. Ever. Fick känslan att jag inte kommit framåt  över huvudtaget. Trots att det står svart på vitt i mina papper att jag har det. Jag orkar bara inte.
 
Dagens pass:
  • 5 minuter bike
  • Burpee challenge – 15 burpees
  • Pressar – 3×5 reps, 25 kilo
  • Pull ups-programmering:
    • 3×10 hängande aktiva/passia axlar
    • 5 minuter on the minute – 2 strikta pull ups
    • 1×30 hollow rock
  • Dips-programmering:
    • 3×12 dips med raka ben
    • 3×10 armhävningar med 2 ab-mats
    • 1×35 triceps extensions med gummiband
  • 30 födelsedags-burpees
Den här burpee-challengen jag har gett mig in på. Why? Har läst någonstans att om man gör burpees varje dag så tycker man det är roligt sen. Tjena. Upp till hundra ska jag iallafall – öka med fem varje pass. Dålig timing att någon skulle fylla år just idag också, extra 30 burpees på det. Hur som helst jag måste ju börja någonstans. Men som sagt egentligen vill jag bara ge upp. Vägen tillbaka känns så jäkla lång.

Emmy

Gillar också träning på fredagar!! Vad tråkigt att det inte kändes så bra idag, hur som helst så håller jag tummarna för att nästa pass går mot andra hållet istället!

Svar: Tack snälla. :)
Sofia

2014-11-21 @ 22:00:52 • Hemsida: http://eeemmylam.blogg.se
Sara

Smart att träna istället för att gå ut :) Men synd att det inte kändes helt ok, hoppas det blir bättre :)

2014-11-23 @ 09:35:52 • Hemsida: http://www.baakochmaat.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0