Friday feeling

Har varit så galet trött idag. Flexade ut vid tre och gick hem och sov någon timme. Hade faktiskt bokat in mitt första pass på evigheter. Så det var bara för mig att ladda om. Jag vet ju att jag alltid mår som bäst på det där stället. Det var dock inte Headcoach som hade passet enligt schemat, så det var ju lite av en besvikelse. Men ändå mysigt folk på plats och jag var på mycket bättre humör när jag gick där ifrån. Jag dissade dock det tråkiga pappret idag, och skippade rehaben. Behövde fokusera på det roliga.
 
Dagens pass:
  • 5 minuter bike
  • Rörlighet för överkropp
  • Bänkpress – 3×5 reps, 43 kilo
  • Barbell row – 3×5 reps, 37 kilo
  • Push up-programmering:
    • Push ups – ner på tå upp på knä – 5×8 reps
  • Back squat – 3×10 reps, 20 kilo
  • Mage – 3×10 reps:
    • Strika knees to elbows
    • Russian twists, 8 kilo
  • Tekink i riggen:
    • Kippade knees to elbowa
    • Kippade pull ups
Idag kändes det lite bättre. Saker var inte lika jobbigt idag, det var skönt. Kändes bra att vara en del av ett pass, även om jag gjorde samma saker som jag gör annars. Fortsätter kanske med det, för att ha peppen av andra människor omkring mig på ett annat sätt. Några veckor till, sen tycker jag det är det dags för riktiga pass. It's so much more fun.
 

Karin FitnessochHälsa

Klokt av dig att gå hem och sova en sväng!
Trevlig helg nu!

2014-11-14 @ 23:29:56 • Hemsida: http://www.fitnessochhalsa.se
snie.blogg.se

FLEX...önskar vi oxå hade det. värdelöst med butikstider!!

Svar: Haha ja det är något av det bästa med mitt jobb. Fantastiskt att kunna gå tidigare. Men det betyder ju dock också att jag i perioder jobbar mycket mer än åtta timmar per dag, så det jämnar ju ut sig ändå. :)
Sofia

2014-11-15 @ 09:10:11 • Hemsida: http://snie.blogg.se/
Isabelle Olsson

Härligt!! Skönt att det känns bättre! :-)

Kramar!

2014-11-15 @ 11:52:03 • Hemsida: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0