Dagens (nattens) dagbok

Just nu sitter jag här i min soffa och kikar på Oscarsgalan. En skål med popcorn och lite cola kan nog ta mig igenom röda mattan och dom vackra klänningarna. Det trista är dock att sitta här själv. Hade mer än gärna haft nån brevid mig i soffan. Men jag gissar att det är så det är när man är singel och galan händer på en "school-night". (Vilken perfekt dejt detta hade varit ändå. Kanske ska satsa på att hitta nån att dejta denna natt nästa år?) Men jag ska ju också upp imorgon i och för sig. Men jag känner mig ganska utvilad efter helgen och tycker faktiskt det är riktigt mysigt under täcket i soffan. Även om det som sagt är ensamt. Idag har jag lite inställningen "vad gör det om jag är lite extra trött imorgon?", ni vet den där sommarfeelingen när man kan vara uppe dygnet runt och ändå inte vara trött. Saknar och längtar efter den känslan. Att det är plusgrader ute känns iallafall som ett steg åt rätt håll.

Nu önskar jag mest att alla filmer som kommer få Oscars idag hade kommit till Sverige så jag hade sett alla. Men jag längtar efter att få veta vilka som får statyetter och jag får ta igen filmerna så fort jag kan.

 


anna

man kan se de flesta via nätet du vet ;) jag hade tänkt se galan men jag orkade inte. men såg ändå två oscarsbelönade filmer igår. kings speech ska jag se om 2 veckor:)

2011-02-28 @ 09:26:47 • Hemsida: http://addspirit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0