Crossfit Göta #28

Var meningen att jag skulle köra morgonpasset idag, men när jag inte kunde sova inatt så avbokade jag och hoppades att det skulle dyka upp en ledig plats på något av kvällpassen. Det gjorde det som tur var. Trots att jag inte alls var så sugen. Men som alltid när man inte är sugen så blir det ett sånt där fantastiskt pass. Känslan i kroppen var tillbaka. Det var hand stand push up på styrkan, så himla kul. Och min repklättning går framåt, det gillar jag. Men det är inte så skönt att klättra i rep. Låt mig säga att det finns anledningar till att man använder knästrumpor inom Crossfit.
 
Dagens pass:
  • Teknik och styrka: Hand stand push ups
  • WOD: «Legless» Team for time:
    • 45 Thrusters 40kg/25kg (killar/tjejer)
    • 9 Rope climbs
    • 30 Thrusters
    • 6 Rope climbs
    • 27 Thrusters
    • 3  Rope Climbs
  • Tilläggsträning: Russian Twists med medball 10kg + 9kg + 6kg i ring 3×40 sekunder, 20 sekunder vila
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0