Dagens träningsstatus

I morse hade jag bara en liten stund över att trycka in ett tränngspass på. Det funkade fint, då ett av passen som min PT satt ihop »endast« bestod av burpees. Korta pass kan vara minst så jobbiga kan jag lova. Allt som allt tog det dryga 30 minuter och jag var helt slut. Hade hjälp av pappa som passade klockan och var nöjd med att vara slavdrivare. Kunde önska att han pushat mig lite till dock, så jag hade klarat sista tolvan. Japp, jag skyller helt enkelt på honom att jag inte gjorde det.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning: Hopprep 5 minuter
  • Burpee-race (1 burpee under minut ett, 2 burpees under minut två, 3 burpees under minut tre … 11 burpees under minut elva): Klarade 11 varv plus 6 burpees. Sammanlagt 72 burpees.
  • Stretch
 
 
 
 
 
 

Isabelle

Kul med träning i hemmamiljö. Jag ÄLSKAR att träna hemma! :-D

2013-08-01 @ 23:00:00 • Hemsida: http://isabellesdrommar.blogg.se
Anonym

Svar: Haha, ja nästan!

Keep up the good work!

2013-08-01 @ 23:00:45
Linnea

uuu vilka jobbiga övningar haha :D

2013-08-02 @ 16:51:20 • Hemsida: http://linneabergqvissst.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0