Rachel Brathen

När jag var på The Nike Blast i början av februari var jag på en klass som hette »Introduction to handsstand«, den leddes av en tjej som heter Rachel Brathen. Efter att ha sett hennes bilder på Instagram (yoga_girl) var jag hooked redan innan. Hon lyckades inte riktigt lära mig stå på händer. Men att se henne och vilken kroppskontroll hon hade var helt galet. Förutom Instagram kan man följa henne på Tumblr här. Alla som gillar yoga borde bli fantastiskt inspirerade, men man behöver nog inte gilla yoga för att bli inspirerad. En svensk tjej som bor på Aruba och jobbar som yogainstruktör. Hon bjuder på fantastiska bilder varje dag. Inspiration.
 
 
// Bilder // Wonderfulyou.tumblr.com
 
 
 
 

anna

wwow, vad coolt!

2013-03-27 @ 15:17:08 • Hemsida: http://aannnnaaaa.blogg.se
thea

Wow! Fränt alltså vilken kroppskontroll man kan ha :p

Sv: Tack, känns skönt att jag äntligen har outfiten klar till bröllopet!

2013-03-27 @ 15:38:36 • Hemsida: http://tthea.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0