Dagens

Idag bjuder Göteborg på väldigt gråa färger. Min kropp bjuder på extrem smärta i ryggen, hela vägen från ländryggen upp till skulderbladen. Första halvan av dagen rörde jag mig inte många meter. Att köra lördags-passet på Göta i morse var inte att tänka på, eftersom det oftast är en fördel om man kan röra sig när man tränar. Jag är dock 90% säker att det bara handlar om träningsvärk, kan tycka att det är ganska svårt att känna vad det är exakt som gör ont när det känns i ryggen, men som sagt, ganska säker på att det handlar om värk i musklerna. Jag blev nämligen väldigt uttråkad och drog på mig mina glada skor och gick ut i det gråa vädret. En dryg timmes promenad i regnet för att rensa tankar och mjuka upp ryggen. Och nu känns det bättre. Förmodligen en väldigt lugn dag även imorgon, så gasar vi för PB-vecka på Göta sen. Woop.
 
Men hörrni, glöm inte att lyssna på vad kroppen säger till er. Vilan är minst lika viktig som träningen för att få resultat. ♥
 
 

anna

håller med om att det är superviktigt att lyssna på kroppen! :)

2014-04-05 @ 20:38:18 • Hemsida: http://byannam.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0