Dagens

Efter att ha skippat gymmet igår, till förmån för familjetid så kände jag att jag ville ta igen gårdagens styrka. Så på eftermiddagen tog jag mig till Göta. Jag gjorde det jag skulle, men inte så mycket mer. Kroppen känns inte riktigt med på banan. Och ju mer resten av kroppen strejkar, desto ondare brukar jag få i mitt ben. Så även denna gången. Har lyckats få tid hos en osteopat i början av nästa vecka. Känns som kroppen vet det och passar på att bryta ihop, för min rygg och mina skulderblad är inte som dom borde just nu alltså. Tror det blir lite paus på träning ett tag nu.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning: Rodd + foam roller
  • Teknik: 12 minuter on the minute, 2 hang squat clean + 1 split jerk, 30–40 kilo
  • Goats: 5 minuter on the minuter, 5 strika/jumping pull ups
  • Afterbash: Tabata, 20 sekunder on 10 sekunder off
    • Rak planka
    • Sned planka höger
    • Sned planka vänster
    • Rygglyft
Som sagt inte jättemycket och inte jätteavancerat. Men gjorde den styrkan jag skulle iallafall. Vill så gärna utvecklas i Clean and Jerk att det känns viktigt att jag följer programmeringen för detta. Har inte så mycket mer att säga än så.
 

Pauline

men gu så bra citat! älskart!

2014-08-06 @ 16:44:28 • Hemsida: http://lillafrokenhurtig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0