Dagens

Efter två dagar i Helsingborg kom jag hem igår kväll. Trött som tusan. En heldag i solen tar i sin rätt, inte bara genom bränd hud. Jag kom i säng lite för sent för att få ihop alla mina åtta timmar innan yogan väntade och jag hade ett rejält krig med mig själv när klockan ringde. Slutade med kompromissen att gå till Göta, men med tillåtelse att sova en stund igen när jag kom hem.
 
Yogan var lika bra denna söndag. Men min kropp var inte alls med. Hade inte kunna tro att man kunde ha en dålig dag när det kommer till yoga. Men det hade jag idag. Helt ofokuserad och kroppen kändes riktigt stel. Hade svårt att komma i possitionerna och tappade balansen flera gånger. Men tänker att det gjorde någon typ av nytta iallafall. Tuppluren när jag kom hem var skön iallafall.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0