Dagens

Skolkade från träningen igår. Mådde illa när jag vaknade, hade hoppats att det skulle gå över efter frukosten. Men nej. Vågade inte chansa och gick och la mig igen. Sov till nästan halv två, vilket förmodligen betydde att jag behövde det. Resten av dagen gjorde jag absolut ingenting. Idag var tanken att jag skulle upp och köra Yoga på Göta. Jag orkade inte. Somnade om och steg in på Göta vid halv tolv istället. Körde ett snabbt effektivt pass och gick hem igen. Vissa dagar …
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning: Rodd och bar bell complex
  • Teknik: 10 minuter on the minute, 1 power clean + 5 hang power cleans 30 kilo
  • Goats: Kippade pull ups och Toes to bar
Snabbt och lätt. Lätt som i inte så tunga vikter. Ville få till tekniken med ordentlig shrug och snabba armbågar under stången. Tycker det kändes bra. Att mata dryga 50 reps är alltid bra. Har dock fortfarande problem med greppet i den nya riggen, glider som tusan trots mängder med talk. Måste testa Rouge riggen på andra sidan nästa gång. Hur som helst. Skönt att göra nåt trots allt.
 

amanda

bra bild!

2014-07-20 @ 21:42:46 • Hemsida: http://liindstrand.blogg.se
linnea

jobbigt att må illa!

2014-07-20 @ 22:58:51 • Hemsida: http://linneakin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0