Crossfit Göta #126

Jag hade blandade känslor inför kvällens pass. Visste hur trött jag skulle bli efter att ha sett två av coacherna köra det på morgonen. Riktigt tufft. Och det kändes. Kroppen hängde inte med och jag skrek ut min extrema ilska på roddmaskinen. Fasen vad jag är trött på den nu.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning: Bike, foam roller och stretch
  • Teknik: 10 minuter On the minute, 1 squat snatch + 1 hang squat snatch
  • WOD: 4 varv av:
    • 300 meter rodd (400 meter löpning)
    • 8 hang power snatch 20 kilo
    • 12 sit ups
    • 14 pull ups
  • Tilläggsträning: Rehab för benhinnan
Asså jajks vad kroppen strejkade. Eller ja musklerna kändes okej. Men flåset var ganska så slut efter morgonens pass. Liksom när snatch, som är min hatövning, är det lätta i sammanhanget, ja då är det något som är knas. Underarmarna var inte heller riktigt med. När rodd och pull ups är med i samma WOD är det döden. Över 18 minuter tog det mig att ta mig igenom skiten. Inte alls nöjd, men väldigt glad när det var över. Hell week trappar ner och jag har överlevt. Yay me.
 
/ Idag nådde jag inte riktigt upp till dom andra som körde lite train spotting /
 

amanda

skön bild :D

2014-06-13 @ 13:15:34 • Hemsida: http://liindstrand.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0