Hell week – #8 + #9

Sista dagen på min Hell week. Allt som återstår på schemat är en långpromenad på söndag och det kan inte riktigt räknas som hell. Eftersom jag har lite planer i eftermiddag så valde jag att slå ihop dagens två pass, inte världens jobbigaste direkt så det funkade himla bra.
 
Hell week pass #8 + #9:
  • Pass #8: 60 minuter morgonpromenad
  • Foam roller och pain ball på ömma muskler
  • Pass #9: For time:
    • 50 armhävningar
    • 50 sit ups
Skön promenad i solen, tog en hyfsat lång omväg till gymmet för att få in min morgonpromenad. Kom till ett öde gym, rullade lite innan jag drog igång klockan och fem minuter senare var jag klar för idag. Mycket nöjd och glad tjej efter denna veckan. Stolt över mig själv och tro det eller ej men jag har haft himla kul på vägen. Sånt himla bra sätt att kickstarta sig själv och hitta nytt fokus.
 
 

Sara Ekman

Härligt :)

2014-06-13 @ 13:41:09 • Hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
milina.blogg.se

duktig du är!

2014-06-13 @ 14:21:18 • Hemsida: http://milina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0