Crossfit Göta #118

Jag var så förbannat trött igår. Var tvungen att åka hem tidigare från jobbet för att sova en timme för att ens palla att ta mig till gymmet. Men det behövde jag. Det är en vecka sen jag var där sist. Och som Emma sa innan: »Det är bara en 10 minuter work out idag, hur jobbigt kan det vara?«. Jodå, det kan vara väldigt jobbigt.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning: Rodd, stretch, squats, bear walk, utfall
  • Teknik: 1 power clean + 1 hang squat clean under 15 minuter
  • WOD: 10 minuter AMRAP
    • 10 push ups
    • 10 goblet squats 16 kilo
    • 10 höga box jump 60 centimeter
  • Afterbach: 3×8 hängande rodd med kettle bells
Jag var galet ofokuserad. Cleansen kändes som jag bara lallade runt med. Körde på 30 kilo för att koncentrera mig på tekniken. Men det gick sådär. Work outen gick bra dock, fick ihop 6 varv plus 2 push ups. Det är jobbigt att hoppa upp på den där höga boxen, för mig som inte är så lång så är det procentuellt väldigt högt. Annars gjorde jag allt annat unbroken. Nöjd!
 
 

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du tog dig dit och du körde, det är värt mycket.

2014-05-20 @ 15:42:13 • Hemsida: http://sessie.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0