Easter run

Jag började min dag på Göta. Men min värkande axel gjorde det omöjligt att vara med på passet och omotiverande att träna annat. Så jag bara hängde. Gick hem och åt lunch men fick sen typ panik av känslan att jag behövde röra på mig. Så jag lyfte häcken ur soffan och gick till slingan i backen. Sprang ett varv. Andades ut några minuter och sprang hem igen. Blev ganska exakt två kilometer. Längsta distansen post surgery. Det går framåt, långsamt, men framåt. Fingers crossed att det håller, även om jag tänkt öka mängden löpning från och med nu.
 
Efter lite stretch och solintag på trappan utanför porten så passade jag på att pimpa busken utanför mitt fönster. Jag kan ju inte ha påskris inomhus, så jag för nöja mig med att se det när jag tittar ut genom fönstret. Nu njuter vi av lediga dagar med sol, vänner och familj. ♥
 
 

Karin - FitnessochHälsa

Härligt med spring i solsken och bra gjort att du tog dig ut!
Glad påsk!

2015-04-04 @ 23:54:38 • Hemsida: http://fitnessochhalsa.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0