Monday Fun

Jag däckade totalt av allt pollen i (sommar)hettan som låg över staden denna dag. Klarade att hålla ögonen öppna till någon timme efter lunch. Sen gav jag upp och gick hem och sov. Enligt planen skulle jag ut och springa, men det fanns inte på kartan med allt som flög omkring ute. Istället gick jag till Göta. Och hängde. Rodde lite. Sprang lite. Stretchade en hel del. Hängde mer, nu bokstavligt, i riggen. Och oj så glad jag är att jag gick dit. Alla var verkligen där och den där underbara fritidsgårdskänslan infann sig. Gick sen där ifrån med ett stort stort leende på läpparna.
 
So much love in one place! ♥
 

Karin - FitnessochHälsa

Härligt att ha en sådant ställe att hänga på! Verkar verkligen kärleksfullt!

2015-04-24 @ 22:16:35 • Hemsida: http://fitnessochhalsa.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0