Onsdagsintervaller

Onsdag och återigen var det dags för dom tidigare klassiska onsdagsintervallerna. Jag har haft intervaller på schemat länge nu, men skjutit upp det av tusen olika anledningar. Nu fanns det inga kvar. Men ville fortfarande vara lite snäll mot benet och inte bara springa intervallerna. Därför gick jag till Göta för att kunna ro också. Det blev ett bra pass och jag är ganska nöjd över hur mycket jag ändå kunde pusha mig själv.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – 10 minuter bike + 5 minuter rodd
  • Intervaller –
    • 4 minuter rodd
    • 150 meter löpning
    • 3 minuter rodd
    • 150 meter löpning
    • 2 minuter rodd
    • 150 meter löpning
    • 1 minut rodd
    • 150 meter löpning
  • Pull ups programmering –
    • Aktivt/passivt häng 6×5 reps
    • Ring rodd 3×10 reps
  • Mage/rygg i GHD –
    • 3×8 rullande rygglyft
    • 3×10 sit ups
  • Stretch –
    • Vrister
    • Framsida lår
Det var typ det jag orkade innan energin bara rann ur mig. Prio ett var ju intervallerna, men jag måste ju verkligen komma igång med mina goats. Nu när axeln känns bättre borde det funka. Gött att fått gjort detta.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0