Sunday

När jag vaknade i morse var jag väldigt glad att jag inte drack det där sista glaset igår kväll och kunde vakna pigg och glad. Jag gjorde upp en plan för dagen och satte fart, och så har det varit sen dess. Full fart. IKEA, handla, träna, tvätta, laga mat … Ni vet en vanlig söndag. Passet då, goats och det gick faktiskt ganska bra. Inte jättekul, men nyttigt.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Bike, double unders och rörlighet för axlar
  • Mage och rygg:
    • Tabata – 20 sekunder on 10 sekunder off, två varv
      • Rygglyft
      • Russian twist (8 kilo)
      • Hollow
      • Sit ups
    • GDH – 3×10 reps
      • Rygglyft
      • Sit ups
    • Tabata – 20 sekunder on 10 sekunder off
      • 4 × rak planka
      • 4 × sned planka varannan sida
  • Statiskt häng – 15 sekunder on 15 sekunder off i 6 minuter
  • Stretch – vrister
  • Teknik – Double unders
Jag kände mig mycket starkare i GHD-sit upsen idag. Det är bra, men även här måste fröken porslin skynda långsamt. Jag har ju trots allt fått en muskelbristning i magen (!) av den där saken en gång. haha. Även double unders satt bra. Jag var effektiv och sjukt nöjd när jag var klar. Jag ska bli bättre på mina svagheter, så är det bara!
 
 

Karin - FitnessochHälsa

Det var en fullspäckad söndag får jag säga! Min var desto lugnare, men istället var lördagen desto med hektisk. ;-)

2015-04-14 @ 23:35:39 • Hemsida: http://fitnessochhalsa.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0