New Years Eve

Jag har aldrig varit ett fan av nyårsafton. Men detta året slog jag på stort och bjöd in mina fina fina vänner till en guldskimrande kväll. En blandning av Göta-peeps och mina närmsta vänner var en succé.
 
Vi började med middag hemma hos mig. Jag bjöd på västerbottenostpaj med kalixrom och gräddfill till förrätt, örtmarinerad oxfilé med hasselbackspotatis, rödvinssås och grillade grönsaker till varmrätt. Efterrätten blev en uppgift för Dick som gjorde en riktigt god guldpimpad cheesecake.
 
Efter middagen tog vi med oss 2015 och mötte upp massa andra Göta-peeps på en takterass i Vasastan. Bättre kväll har jag svårt att föreställa mig. Åter igen stort tack till alla som gjorde kvällen så glittrande. ♥
 
Självklart en bildbomb från kvällen!
 
 

Karin FitnessochHälsa

Kul att det blev en sådan succé!!!

2015-01-06 @ 23:04:47 • Hemsida: http://www.fitnessochhalsa.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0