Same same

Ibland är det konstigt hur man gör saker på automatik. Som att packa träningsväskan och sätta sig på vagnen som tar en till Göta istället för hem. När jag kom in på Göta igår och folk frågade om jag skulle köra pass, jag sa nej och insåg att jag inte hade en aning om vad jag skulle göra där denna dag. Well, vad skulle jag annars göra liksom? haha. Vad gjorde jag då? Jo det vanliga nu för tiden. Mobilitet och mage. Benet är fortfarande lite ansträngt, så väntar lite med att springa igen. Så det fick bli det vanliga.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Bike
  • Mobility – Vrister och framsida lår
  • Mage:
    • GHD
      3×10 Rullande rygglyft
      3×10 sit ups
    • Tabtata, 20 sekunder on 10 sekunder off, 2 varv:
      Hollow
      Rak planka
      Planka höger
      Planka vänster
Det var ett ganska snabbt och effektivt pass i min ensamhet. Är så konstigt när man kommer dit och det typ inte är så många där förutom dom som kör pass. Brukar ju krylla av folk, men inte denna dag. Det betydde ju att jag var hemma innan klockan var sju. Ganska skönt ibland. Men nu börjar det bli ganska tråkigt att köra samma samma samma. Suck.
 
 

Karin - FitnessochHälsa

Segt det där när man så gärna vill kunna köra som vanligt. Man inser verkligen då hur mycket ens rutiner betyder för en!

2015-05-07 @ 22:55:12 • Hemsida: http://fitnessochhalsa.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0