The big five

Jag är lite efter. Men jag måste bara skriva några ord om min lilla stora systerdotter. Förra veckan fyllde hon fem år. Tiden går så fort. Jag träffar henne (och hennes syster så klart. Och min syster) alldeles för sällan. Det gör att hon har förändras så himla mycket till varje gång vi ses. Men man börjar se hennes personlighet tydligt och klart nu. Cool. Envis. Skeptisk. Nyfiken. Kreativ. Min princess från dag ett. ♥
 
Kalaset hade självklart ett tema, som alltid när min syster gör något. Frost- och diamanttema, precis efter Signes önskemål. Tårtan är viktig, även om hon inte ens gillar tårta. haha. Det gör inte jag heller egentligen, men den här var riktigt god. Tror det blev en bra dag, precis så som hon ville ha det.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0