Crossfit Open 15.5 (#207)

Årets sista workout i Crossfit Open är över. Och den var inte så farlig som alla fasat. Sista förra året är det värsta jag gjort. Ever. Så när det inte fanns med någora burpees kände jag det som en vinst. Men det är klart att den var jobbig. Den brände som tusan och jag räknar inte med att kunna gå normalt på ett par dagar.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Bike och rörlighet
  • Metcon – Open 15.5, For time:
    • 27 kalorier rodd
    • 27 thrusters (20 kilo)
    • 21 kalorier rodd
    • 21 thrusters
    • 15 kalorier rodd
    • 15 thrusters
    • 9 kalorier rodd
    • 9 thrusters
Många säger att detta är bland det västa dom gjort. Jag säger, ja visst den var jobbig, men jag har gjort värre. Vilket kanske betyder att jag borde tagit ut mig mer. Men jag är nöjd med tiden jag fick. För att var en puls-wod så var det bra för att vara jag. Hade som mål att ta mig under 15 minuter, var klar på 12.42.
 
 

Åsa

Du vet att du är grym va!? Skulle inte ens få för mig att testa på det där, haha!

Svar: Haha jodå. Du är tävlingsmänniska. När det är tävling gör man vad som helst. ;)
Sofia

2015-03-31 @ 16:35:16 • Hemsida: http://fight4fit.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0