Året som gått. Del 2.

Andra halvan av 2010 kommer här.

Juli
Det var här någon gång som min gamla blogg började få dåligt med uppdateringar. Jag jobbade mycket och spenderade den lediga tiden med vännerna. Min vän Max dök upp från Stockholm och Gothia Cup härjade i stan. Även Pink hittade hit och bjöd tillsammans med Takida på en fantastisk kväll på Ullevi. Även Annika kom på besök i slutet av månaden.

Jag och Moa lyckades även kamma hem jobbet med att formge ett latinspel.

Bioklubben gästspelade och vi såg Inception.

 

Augusti

I augustsi gjorde jag ett försök till att få igång bloggen igen och gjorde en ny design, det funkade dock inte.

 

Jag åkte till Karlskrona för att vara med på min systerdotters dop och bli gudmor. Passade även på att åka vattenskidor. Kulturkalaset slog upp i stan och jag tittade på grymma konserter med grymma vänner.

 

Vi åkte till Köpenhamn med jobbet och jag bestämde mig för att sluta blogga samtidigt som skolan började.

 

 

September

Vi gjorde ett fantastiskt samarbetsprojekt-tävling med reklamare, eventare och webbare i skolan som redovisades. Vi kom fyra av femton. Min dator blev stulen och mitt liv blev kallabalik innan jag fick köpt en ny.


Jag började träna fyra-fem gånger i veckan och hade fullt upp i skolan. Jag ängnade så mycket tid som möjligt åt min familj och kom in i slutskedet med latinspelet.

Bioklubben tog ny fart och vi såg I rymden finns inga känslor och Wall street på bio.





Oktober
Vi började jobba med en grafisk profil i skolan och hade PDF-examen. Jag jobbade mina sista dagar i nöjesparken och firade med fest.

Jag fortsatte min träning och skaffade glasögon. Jag och mamma spenderade en heldag på Hagabadet. Jag var hos syster i Lund och blev attackerad med pussar. Jag kammade också hem nu nuvarande praktikplats på Forsman&Bodenfors Factory.

På bio såg vi Pappa på burk, Hämnden, Himlen är oskyldigt blå och Due date.

 

November

Vi redovisade den grafiska profilen och jag åkte till Ullared med min syster och systerdotter. Sen bar det av till Stockholm för att hälsa på Annika.

 

Sen blev jag sjuk och missade dom första dagarna på jobbet i nöjesparken. Vi hade en gigantiskt tenta och min förkylning vägrade ge med sig.

 

Jag gjorde min första dag på en kaotisk praktikplats under ombyggnad och förkylningen tog ny fart.

 

På bio såg vi The social network, Cornelis och Lyckan, kärleken och meningen med livet.

 

 

December

Jag blev lite ledig och åkte till Syster i Lund annars var det praktik och fokus på att bli av med förkylningen som gällde. Sen fick jag vinterkräksjukan och hann bli frisk lagom tills det var dags att fira jul.

 

Jag njöt av att vara ledig i mellandagarna och spenderade nyår med det fantastiska bioklubbs-gänget.

 

Vi såg The next three days, Svinalängorna, Tron och The town på bio.

 

 

 

 


Annika

Gott nytt år! Jag känner på mig att år 2011 blir grymt!

2011-01-06 @ 18:45:14 • Hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Anonym

Ser toppen ut!

2011-01-07 @ 05:30:57 • Hemsida: http://karinolofsson.se
Josefin -Happy Days-

Ja det är otäckt då de små råkar illa ut så det känns alltid skönast o kolla, men visst kände man sig samtidigt larvigt nojig då det inte var någon fara alls.



Vilket roligt år det ser ut o ha varit, vad pluggar du? Grafisk profil lät så spännande att få göra. :-D



Kram o trevlig start på helgen!

2011-01-07 @ 09:07:53 • Hemsida: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Sara

Fina bilder! Känns som några kom från vår kamera ;) hoppas du får en kul helg med Emma. Kram

2011-01-07 @ 18:35:23 • Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0