Bio – Looper

Visste inte jättemycket. Mer än att det var spännade skådisar.
 
Looper är en sci fi-thriller som utspelar sig i en framtid där tidsresor blivit vardagsmat och maffian blivit högteknologisk. Joseph Gordon-Levitt spelar yrkesmördaren vars måltavlor befinner sig i andra tidsepoker och vars avrättningar hotar att förändra både nutid och framtid. En dag får han ett uppdrag som vilket annat som helst, men när han identifierar målet inser han att det är sitt framtida jag han måste mörda.
 

Jag gillar Joseph Gordon-Lewitt och Emily Blunt skaprt. Men jag gillar inte filmen så skarpt. Slutet är grymt. Men vägen dit är inte lika grym. Jag tyckte storyn var rörig och det tog lång tid att få ihop allt. Sen skulle man kunna kapa typ en halvtimme, för oj vad lång den kändes. Men sen kom slutet. Och det var så bra. Så jag är kluven. Slutet väger upp. Men inte tillräckligt. Men flera av mina vänner älskade filmen så vi alla tycker olika. 
 
 
 
 

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

oj :D får nog ta och se den för att få en egen uppfattning

2012-10-02 @ 22:45:30 • Hemsida: http://jennifers.nu/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0