World′s End

Det var ett bra tag sen jag var på bio med mitt gamla »Bio-gäng«, så när det var dags igen så hängde jag på i princip helt utan att veta vilken film som väntade. Big misstake, huge. Hade jag vetat hade jag inte följt med. Fast även om jag vetat vad filmen, World's End, handlat om hade jag nog aldrig kunnat föreställa mig hur kass den var.
 
Första typ halvtimmen sitter man sådär lagom förväntansfull och bara väntar på vad som ska hända liksom. Sen kommer det. Robotar med blått blod som ska ta över världen. Typ. Common. Detta får dom från grund stroyn där ett gäng killar återvänder till sin hemstad för att ta sig igenom en berömd bar-runda. Alltså jag ville strypa den som dragit med mig på det där. Jag har sett en del dåliga filmer, men jag kan garantera att denna tog priset. Att jag ens skriver om den är för att varna så många som möjligt att hålla sig borta.
 
 

Helen

Haha ja den lät ju sådär :P

2013-10-17 @ 13:53:05 • Hemsida: http://heleeens.bubbleroom.se
fight4fit

Haha! Tack för varningen :) Själv såg jag Rush häromdagen, den rekommenderas varmt!!

2013-10-17 @ 19:31:04 • Hemsida: http://www.fight4fit.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0